poniedziałek, 29 listopada 2010

Mój sposób na wiosne w środku zimy?

Spódniczka w kwiatki!
Nic tak nie poprawia humoru, gdy ulice są pełne burych swetrów i szarych kurtek, jak troche koloru jeszcze w tak uroczym wydaniu. O takiej spódniczce marzyłam od dawna, jednak ceny proponowane przez sieciówki skutecznie studziły mój zapał (129 zł za trochę materiału). Moja zdolna mama jak zwykle staneła na wysokości zadania i wyczarowala mi to cudo w jeden wieczór i w dodatku nie w długości mikro (jestem wysoka i wiekszość mini proponowanych w sklepach z ledwościa zakrywa mi pośladki), co jest dla mnie szczególnie ważne ;)
Zdjęcia przed pierwszym śniegiem... teraz niestety nie mogłabym sobie pozwolić na taki strój, chociaż będę kombinować jak połączyć tę spódniczkę z grubym swetrem i na pewno coś wymyślę. Będę musiała też wymyślić nowe miejsce na zdjęcia bo obecny stan pogody nie jest sprzyjający pokazaniu niektórych moich pomysłów na zestawy a mam ich w głowie całe mnóstwo. Na razie zrobię sobie parę dni przerwy, by uporządkować swoje sprawy na uczelni (a mam ich naprawdę sporo) i znaleźć nowe miejsce na sesje.

Tym czasem zachęcam do komentowania!







ramoneska: stradivarius
bluzka: no name
spódniczka: autorstwa 
                  mojej mamy
kozaki: no name
szalik i czapka: sh
bransoletka: allegro
zegarek: allegro

7 komentarzy:

  1. Masz piękne włosy :) i w ogóle ładna z Ciebie dziewczyna. Zestaw fajny, a najbardziej podoba mi się bransoletka i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka cudooo :) Gratulacje dla Tw. Mamy :) I kozaczki extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta spódniczka!
    ja też chorowałam na sukienkę albo spódniczkę w ten wzór, ale rzeczywiście ceny nie zachwycały :X

    tymczasem zapraszam na bloga, na ozdobione pierniczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. really cute skirt :)

    Our blog :
    http://ellalila.blogspot.com

    maybe you want to visit it :)

    Ella and Lila <3

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing photos ! your blog is awesome :o


    http://sixtinebaudelaire.blogspot.com
    my fashion & personnal blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw i ładne zdjęcia, blog zapowiada się ciekawie, powodzenia w prowadzeniu go :)
    pozdrawiam
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. i like your blog !
    follow me and write a comment if you want :)
    http://valliantwonder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)