środa, 12 stycznia 2011

militarny glamour

         Połączenie zawsze modnego stylu militarnego, który w tym sezonie przeżywa prawdziwy renesans z błyskiem i przepychem charakterystycznym dla stylu glamour. To kwintesencja Emmanuelle Alt. Zanim załozyłam bloga zastanawiałam się czy kiedykolwiek stworzę post z zdjęciami mojego ideału modowego. I stało się ;) Ale nie spodziewalam się tylko, że nastąpi to tak szybko...
Elegancja, szyk, proste i ponadczasowe kroje, skóra, futro, szarości, butelkowe zielenie, czerń, metal i zwierzęce motywy - to wszytsko nie przesadzone i z umiarem. Zresztą sami zobaczcie.








Cały czas dążę do szlifowania swoje stylu - między innymi dlatego założyłam bloga.  Mogę mieć tylko nadzieję, że będzie kiedyś choć trochę tak idealny jak Emmanuelle.


P.S. Od paru dni bez przerwy siedze w stosie notatek i kserówek i nie mam czasu na sesje zdjęciowe. Z drugiej strony w głowie mam tyle pomysłów, że chyba jednak jutro wygospodaruje godzinkę i porwe mojego fotografa na małe zdjęciowe szaleństwo - poza tym obiecałam wam pewnego posta i musze dotrzymać słowa ;)
Do zobaczenia wkrótce!

1 komentarz:

  1. Ja tez uwielbiam styl Emenuelle!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)