poniedziałek, 16 maja 2011

Plastic fantastic

         Świat oszalał na punkcie  koloru. Fajnie jak ten kolor możemy obserwować nie tylko na ubraniach, ale i w dodatkach. Nie da się ukryć, że najbardziej pożądane hity sezonu wiosna/lato 2011 to kolorowe torebki Candy Bags włoskiej firmy Furla, wszystkim dobrze znane Melisski i kolorowe zegarki Jelly Led. 


Candy Bag to dodatek jedyny w swoim rodzaju. Torebki zrobione są z zaawansowanego technicznie trwałego materiału – przetworzonego PCV, który w dotyku przypomina plastik. Soczyste, neonowe kolory ożywią każdy strój. Co najbardziej w nich nas urzekło? Chyba po prostu to, że widać w nich co nosimy w środku.



Butów Melissa nie muszę Wam chyba reklamować. Wiele z Was już je pokochało, chociaż niektóre wciąż czekają aż i ich serca zostaną podbite, w tym i ja ;) Jakoś nie przekonuje mnie balerinkowa wersja kaloszy ;)




Kolorowe, plastikowe zegarki niczym wyciągnięte z przełomu lat 80 i 90. Chociaż każdej z nas kojarzą się z kiczem, to i tak wracamy do nich często z sentymentem. Czy ktoś może powiedzieć, że nie kocha lat 90? :P


          Plastikowe, koniecznie neonowe cudo to mus tego sezonu. Właśnie i tu się pojawia problem... niestety tylko sezonu. Nie obiecujmy sobie po nim za wiele, a na pewno już nie tego, że potowarzyszy nam parę lat. Decydując się na coś miejmy na uwadze, że to inwestycja czasem droga, a na pewno niedługoterminowa. Ja nie odmówię sobie tej przyjemności i z pewnością jakiś element sobie sprawię z wyżej wymienionej listy ;) I pamiętajmy, że ma być to po prostu dobra zabawa, a nie wyścig o najbardziej luksusowy dodatek. Jak dla mnie im więcej w nim kiczu tym lepiej ;P
Dobrej zabawy ;)

12 komentarzy:

  1. pozytywne!!
    ------
    Zapraszam do udziału w konkursie.
    Do wygrania shainsy ;)
    http://littleblackorchids.blogspot.com/2011/05/konkurs-shainspl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek mam. niektórzy mówią, że jest kiczowaty, ale lubię go. fajnie ożywia :) różowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te buty vivienne westwood z sercem i zbieram się w sobie, by wybulić na nie trochę kaski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki są odjazdowe!! Buty bardzo ładnie wyglądają, ale średnia przyjemność w upały nosić plastik, pamiętam z przed lat szał na plastikowe buty i jak się to nosiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te torby, gdzie nie spojrzę, tam one <3
    Chciałam kupić jedną z nich, ale są dosyć drogie ;/
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRAUTULUJE 2 miejsca w DDTVN w najlepsze stylizacje tygodnia:) Kasia z Poznania .

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam Cie, drugie miejsce w DDTVN, gratuluję! Tym wszystkim zazdroszczącym Ci nie takich nóg, innych włosów i w ogóle wszystkiego co oczywiście masz złe i nie tak na tamtej stronie pewnie teraz głupio :P

    OdpowiedzUsuń
  8. neony <3 :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia z Poznania i m - bardzo bardzo dziekuje, to bardzo miłe z waszej strony ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te dodatki, ale faktycznie nie na długo, chociaż...przecież nie trzeba gonić za modą, prawda?
    mnie osobiście strasznie podobają się buty westwood, są strasznie zgrabne, chyba zgrabniejszych butów nie widziałam ;) torebki i zegarki też są super

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek jelly mam żółty, kupiony w zeszłym roku, duży i wesoły. Na meliski się zbieram, ale jakoś nie umiem się przekonać, że faktycznie nie odparzą mi nóg. A co do torebek, to mam na ich punkcie totalnego fioła, ale są finansowo poza moim zasięgiem. Niestety

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)