wtorek, 20 grudnia 2011

W oczekiwaniu na święta

                Od dawna nie dawały mi spokoju. Legginsy. Ale nie bawełniane, ani też nie lateksowe. Coś po środku, dla zachowania równowagi ;) Pewnie powiecie, że wiele razy można było takie spotkać w sieciówkach za 120, 150 zł, jednak według mnie taka cena jest zbyt wygórowana . Szukałam tańszego odpowiednika, aż przypadkiem zawędrowałam na allegro, które jak zwykle uratowało mi skórę i mój portfel ;) Wystarczy trochę poszperać a takie cuda można już nabyć za 75 zł! Zajrzyjcie na aukcje użytkownika: fionay  a z pewnością oczarują Was nie tylko one.
Buty to tez długa historia... chętkę miałam już na nie na początku jesieni, właściwie to nie wiem czemu ich nie kupiłam. Z perspektywy czasu jednak wiem, że bardzo dobrze zrobiłam, bo udało mi się je dorwać za połowę ceny w mikołajkowej promocji Deezee. Jak sie okazuje - cierpliwość popłaca - dziękuje Deezee ;))

               Jak Wasze nastroje przedświąteczne? 
Mojego na razie nie widać, może dlatego dziś bawię się trochę w św. Mikołaja - ukradłam mu 'płaszczyk' i buty :P
Lubię czerwony kolor, szczególnie teraz, gdy nabiera on takiego świątecznego charakteru. Pewnie dlatego sięgam do szafy w poszukiwaniu czerwieni głównie w grudniu.

 fot. Katarzyna Wiesner

marynarka: sh 1 zł
sweter: sh 4 zł
legginsy:allegro.pl
buty: deezee
szalik: h&m

35 komentarzy:

  1. Super kolory, ten szalik jest idealnie dobrany,a marynarka piękny odcień czerwieni. /p.s. a jak się chodzi w takich butach?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super buty! :)
    ja również lubię czerwień :P

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz! podziwiam za wysokosc butow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Podoba mi się dosłownie wszystko ;)
    Uwielbiam takie mocne akcenty kolorystyczne :) Buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kolory! Ten szal jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
  6. całosć rewelacyjna - lubię czerwień. I szal jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! sweter i marynarka cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, ze uwielbiam second handy chyba nie znam Poznania, takie cudo za 1 zł. GDZIE!!??:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest ta stylizajca! ale to, ze taka cudowna marynarke kupilas za zlotowke.. koniec swiata, zazdroszcze takiej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. legginsy są genialne, sama już długi czas uganiam się za takimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mi się podoba, wszystko zachwyca! A marynarki i swetra w takich cenach Ci nie wybaczę! ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. No dokładnie , zgadzam się z famfaramfam! Za 5 zl takie perełki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawiodłam się, myslałam że jestes jedyną blogerką nie posiadającą tych okropnych butów. Tworzysz cos innego, pokazujesz,że można się super ubrać nawet w ciucholandach, ale te buty szufladkują cię w kategorii wielu blogerek posiadających podobny, nie wyróżniający się już styl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są boskie, a wszystko jest ze sobą idealnie zgrane. Po prostu idealnie! Pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. marynarka i sweter myslałam, że z najnowszych kolekcji :O genialne są, zazdroszczę :) buty też niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mm mocny kolor! to lubię ;)) super! tej marynarki zazdroszczę okrutnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. uważam, że można 'modnie' wywijać rękawy marynarek, pod warunkiem, że podszewka w miejscu wywiniętego rękawa nie jest taka jak widzimy tutaj. Czyli jest z 'niepotrzewkowego' materiału. Wygląda to zabawnie, taka wpadka według mnie popełniana jest przez wiele dziewczyn. Buty, bardzo zwracają na siebie uwagę, ekstrawagancje. Dlaczego w każdej stylizacji masz tę samą fryzurę? Spróbuj zakombinować coś z włosami- byłoby inczej, tak odświeżone... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Angelika - tak jak na normalnych obcasach, sa nawet lepsze, bo stabilniejsze dzięki słupkowi. Jak la mnie super, ale szczerze to na pewno nie na cały dzień biegania po miescie, zreszta w szpilkach też sie na to nie decydujemy ;)

    Angelika2- widzisz... wreszcie go dorwałam ;P

    Anonimowy1 - takie cuda nie w Poznaniu ;) juz wiele razy o tym pisałam, że prawie niczego nie kupiłam tutaj ;)

    Cup of Jasmine Tea - oj nie wiem dlaczego tak uważasz. Pokazuje cos innego niż pozostałe bloggerki, i tym czymś jest to jak mozna ubrac się tanio ale świetnie, buty to rzecz gustu, bardzo mi sie podobają i dlatego je mam, ale nie czuje sie przez nie zaszufladkowana ;) Tak jak napisałam w poście, udało mi sie je kupić za połowę ceny, bo w zyciu nie dałabym za nie normalnej. Moim zdaniem nie zmieniłam idei bloga, tylko dlatego że kupiłam buty, ktore tobie sie nie podobają, a innym bloggerkom i dziewczynom tak.
    Pozdrawiam ciepło i przemysl to sobie :)

    anetaaneta - tak, mozna spotkac takie rzeczy teraz w sieciówkach, i za to właśnie kocham moje lumpeksowe zdobycze ;)

    Anonimowy2- rekawy sa podwiniete, nie dlatego, że uważam że jest modne, tylko nie miałam innego wyjscia. Wiesz przecież, że ta marynarka pochodzi z lumpeksu, a tam nie wszystko jest idealne. Rękawy sa na mnie znacznie za krókie i w rozwinietych wyglądam dziwnie. Nie mozna miec wszystkiego gdy płaci sie 1 zł, więc jakoś zniosę tą zamierzona 'wpadkę' ;P
    A co do mojej fryzury - lubie tak, tak jest najprościej, najwygodniej, no i nie spotkałam innego uczesania w którym czułabym się dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przesadzaj z tymi cenami w H&M byly takie za 79,90 zl i to w cenie regularnej, w stradivariusie za 89,99...

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz, a buciki cudnee :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy - były, ale mi nie odpowiadały. Te które mi sie podobały były w znacznie wyższych kwotach. Te w h&m według mnie były beznaziejnej jakości, te sa lepsze za ta sama cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasia - marynara extra ale te buty....., ktoś już wyżej pisał, że wszytkie blogerki mają takie. Mnie się one kompletnie nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja własnie napisałam, że ROBISZ cos fajnego i pokazujesz jak ubrać się tanio i z gustem. Za to cię cenię i oglądam. Buty to rzecz gustu, prawda. Jednak tyle się ich naoglądałam, że już nie mogę na nie patrzeć, tym bardziej, że nigdy mi się nie podobały.
    Dlatego własnie cieszył mnie fakt, że ty ich nie posiadasz, ale jesli dobrze się w nich czujesz to ok.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie odebrałas mojego komentarza jako ataku, był raczej zdrową krytyką;)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny zestaw kolorystycznie i poszczególne fasony. Niedawno - również w sh - dorwałam bluzkę z takiego złotego materiału, tylko czeka na przeróbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super strój! Boskie buty, żakiet, sweter itd. Wszystko wygląda super.
    Zapraszamy na blog unclichedtrio.blogspot.com

    Oleńka22
    Marti011

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem każdy ma inny gust, i to jest chyba naturalne że nie wszystko wszystkim sie podoba , skoro Kasi się podobają te buty to nie musicie jej za to krytykować!To tylko buty! Emu też nosi co 2 polka i co!?
    Z uszanowaniem Domina

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie:)

    zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu, to moje ulubione zestawienie - zerwien z panterka
    a chamskimi komentarzami sie nie przejmuj - nuty swietnie dopelniaja alosci, wygladasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny bloga ale czesto nosisz PLISÓWKI! Mi osobiście sie nie podobają.



    Marti011

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasia - prosimy nową stylizację.

    Buziki

    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  31. gdzie ty chodzisz do SH ??? ze takie perły za taka cene??? Genialnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę uwierzyć, że takie piękne ciuszki znalazłaś w sh. Żakiet cudny!!!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)