poniedziałek, 18 czerwca 2012

Pawie oczko

Nie poznaje samej siebie ;) Nigdy nie mówiłam stanowczego NIE sukienkom i spódniczkom, ale sięgałam po nie w ostateczności. Ostatnio nabrałam chyba pewności siebie, gdyż u mnie na blogu w ostatnich postach nie da się znaleźć spodni ;) Ja lubię tą nową siebie zdecydowanie bardziej niż poprzednią wersję ;)

Dziś też atakuje kolorem. Jest energetycznie i z pazurem, a także z odrobiną humoru.
Dawno też nie widzieliście mojej limonkowej kopertówki - ja już się za nią stęskniłam ;)

P.s. Jeszcze 2 egzaminy i egzamin licencjacki przede mną - wciąż walczę z sesją, dlatego ostatnio tutaj trochę ciszej - mam mnóstwo pomysłów i ochoty na podzielenie się nimi z Wami, ale czasu brak. Byle do końca tego tygodnia....



sukienka: danhen
buty: ccc
torebka: allegro
bransoletki: 

h&m, primark, no name

42 komentarze:

  1. Jestem na TAAAK!!! Zdecydowanie też Cię taką wolę:) Sukienka piękna.

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka bardzo ładna,a torebka pięknie dobrana. kolory super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta torebka pasuje dosłownie do wszystkiego!

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne, poza tym mam taką samą kopertówkę i lubię ją na maxxxa!
    Zainspirowałaś mnie i jak wydobrzeje moja skręcona noga mam już fajny pomysł na stylizację!
    Życzę powodzenia w dalszych egzaminach i w obronie trochę stresu przed Tobą, a potem i tak będziesz to miło wspominać, wiem coś o tym ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mam nadzieje, że tak będzie... chciałabym mieć tą całą sesję już za sobą - to chyba najcięższy okres w życiu! ;)

      Usuń
  4. noska sukienka i moja kopertówka!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka i torebka, idealne! ;O

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka i świetnie połączona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dobrze, że sięgasz po sukienki, bo świetnie Ci w nich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie rozglądam się za spodniami w sklepie ;)

      Usuń
  9. łaaadna sukienka! :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrania jest wybrana rzecz ze sklepu odzieżowego. Zostały tylko 2 dni, więc zapraszam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest boska! Sama ostatnio przekonałam się do kopertówek, jednak tej idealnej jeszcze nie znalazłam. Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest na razie moja pierwsza maxi kopertowka, ale na pewno nie ostatnia! uważaj, kupisz 1, gwarantuje ci, że będziesz szukac kolejnej ;)

      Usuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz, energetycznie i szałowo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukienka i fajnie z torebką się komponuje. A teraz pytanie z innej beczki: nosiłaś kiedyś krótkie włosy albo prostą grzywkę? Jestem ciekawa, jakbyś wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam i krótkie włosy i prostą grzywkę (nawet tu na blogu mozna zobaczyć mnie w prostej grzywce tylko trzeba troche pogrzebać w archiwum - dokładnie jakoś w maju/czerwcu tamtego roku miałam taką fryzurę). W krótkich włosach wyglądam jak nie ja i na prawde mi źle,a prosta grzywka to katorga i strasznie ogranicza w doborze fryzur. Chyba nie wrócę, ale nie nie wiem...
      Zobaczymy ;P

      Usuń
  13. ładna sukienka i genialna kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm a mi się średnio podoba ta sukienka- zarówno wzór jak i krój.
    Życzę powodzenia w sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko sie musi wszystkim podobać :)

      Usuń
  15. masz świetne nogi to czemu miałbyś ich nie pokazywać?! :) sukienka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super fotki pozdrawiam:)
    powodzenia na sesji

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się bardzo podoba! :) Moje ulubione kolory!

    Zapraszam do mnie: monisiamodnisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. extra outfit :)
    bardzo fajnie wszystko ze sobą wspołgra :) przepiękna sukienka aaaa koprtówka poprostu wymiata :)
    powodzenia :) trzymam kciuki :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sukienka :). Życzę powodzenia na egzaminach. Mogę z ciekawości spytać, co studiujesz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuje socjologię i doradztwo zawodowe i personalne, oba kierunki dziennie, dlatego czas sesji jest nie do zniesienia... :(

      Usuń
    2. socjologia ?? na co ci to ?

      Usuń
    3. może po to by pracować w hr? boli mnie taka ignorancja... ludzie nie maja wyobraźni, nie wiedza co mozna robić po danym kierunku, ale okrzykną go złym i niepotrzebnym tylko dlatego, że istnieje taki stereotyp w społeczeństwie na jego temat. Smutne....

      Usuń
  20. Zestaw bardzo fajny , dobrze w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW WOW jaka laska się z Ciebie robi ;) rewelacja ;) oby tak dalej
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sukienka i rewelacyjne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, pięknie wyglądasz, extra zestawienie kolorów!
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, ale jesteś podobno do Michaliny Manios... pozdrówka! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka <3!
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. kopertówka ma niesamowity kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka śniła mi się po nocach po tym, jak zobaczyłam ją na Twoim blogu - jest genialna! i kopertówka też jest boska!!

    pozdrawiam,
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna torebka, a my polecamy swoje, też są ładne :) stylizacja bardzo fajna, wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)