sobota, 8 grudnia 2012

DermaSolutions - subiektywnie o gabinecie medycyny estetycznej.


Ostatnio miałam przyjemność odwiedzić klinikę medycyny estetycznej DermaSolutions. Gdy tylko dostałam zaproszenie nie wahałam się ani chwili. Dlaczego? Ponieważ nie miałam wcześniej okazji ku takiej wizycie, a poza tym zawsze sądziłam, że takie miejsca są trudno odstępne, a jak się okazuję czekają na każdą z nas - niezależnie od stanu portfela, wieku czy stanu skóry ;) Pierwsze wrażenie? Niezwykłe, piękne wnętrze - wita nas ciepło płomieniami świec, relaksującą muzyką i kobiecym klimatem wnętrza, ale DermaSolutions zaprasza także Panów;)
Ostatecznie gabinet odwiedziłam dwukrotnie - pierwsza wizyta - bardzo dokładna konsultacja, podczas której miałam możliwość wyjaśnić wszystkie swoje wątpliwości pielęgnacyjne. Konsultantka nie tylko zwróciła moją uwagę na odpowiednią pielęgnacje, ale także zaproponowała rozwiązania moich problemów, o których nigdy bym nie pomyślała. Ostatecznie zdecydowałam się na zamykanie naczynek laserem (pełną ofertę gabinetu możecie znaleźć tutaj: klik i tutaj: klik). Sam zabieg był praktycznie bezbolesny, a trwał zaledwie 15 minut. Zdecydowanie jestem pod ogromnym wrażeniem jakości wykonanej usługi i podejścia personelu do indywidualnego klienta.
Zwróćcie uwagę na promocje dostępne w salonie, między innymi gabinet proponuje:  19% rabat dla par - z koleżanką taniej, Finansowanie z PragnieniaKobiet.pl i obniżki zestawów kosmetyków z prezentem w formie kuponu rabatowego na zabieg mezoterapii igłowej - szczegółowe informacje znajdziecie tutaj: klik. 
Najważniejsze -  każda konsultacja jest darmowa - jeżeli chcecie dowiedzie się czy prawidłowo dbacie o swoją cerę, macie pewne niedoskonałości, których chcielibyście się pozbyć, możecie o tym porozmawiać z profesjonalistami. Z czystym sumieniem zapraszam Was na Tatrzańską 10 w Poznaniu.

 


Gabinet mieście się:
Tatrzańska 10
62-028 Poznań

9 komentarzy:

  1. wygląda wspaniale, gdybym była z Poznania na pewno rozważyłabym pójście tam :))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że ktoś próbuje przełamać pewien stereotyp na temat gabinetów "piękności". One naprawde nie gryzą i są otwarte na wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie
    obserwuję i likuje
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! Podoba mi się, ze piszesz o takich miejscach.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmienili nazwe z ab med aesthic

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)