niedziela, 24 marca 2013

Klasyk...


               Chociaż wiosenno-letnie kolekcje kuszą nas energetycznymi kolorami, ja zaczęłam rozglądać się ostatnio za klasyką. Coraz mniej mam ochotę na jednosezonowy bum na mięte, czy limonkę, które proponują nam sieciówki w tym roku na wiosnę. Z biegiem lat coraz częściej nie gonię za trendami i stawiam na basicowe ubrania, które z pewnością na dłużej pozostaną w mojej szafie. Szaleć zamierzam tylko w dodatkach ;)
Takiego płaszcza potrzebowała moja szafa. Klasyka, która sprawdza się zawsze, a właściwie zaczęła od końca XIX wieku, co zawdzięczamy Thomasowi  Burberry ;) Trencz największą popularnością cieszył się jednak w latach 60-tych - od czasów roli Audrey Hepburn w Śniadaniu u Tiffaniego przeszedł do klasyki i nie zamierza jej opuścić. Wiele kobiet nie wyobraża sobie wiosny bez niego - a jak jest z Wami? Macie swoje wymarzone już w swoich szafach? :)



płaszcz: sh
bluzka: zara
spodnie: h&m
torebka: bagibagi.pl
bransoletki: topsecret i perera.pl
buty: h&m


34 komentarze:

  1. Świetny płaszcz upolowałaś, ładnie ci w takich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafa Skrajnej24 marca 2013 19:46

    Nie no...taki płaszczyk z sh? w zyciu bym nie powiedziala..boski!!!! bardzo fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto powiedział, że ws nie można spotkać fajnych ubrań? ;P

      Usuń
  3. Genialny, wiosenny zestaw ;) bardzo mi się podoba połączenie czerwieni z panterką, w takim wydaniu panterka wygląda niezwykle elegancko! A płaszcz z sh - wow, zazdroszczę zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    Klasyk zawsze będzie w modzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, powiedz jak robiłaś włoski? Wyglądasz przepięknie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia jak zawsze rewelacyjnie :) no i włosy masz wspaniale ułożone! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowny płaszcz, aż trudno uwierzyć że ze "szmateksu". Za ile go kupiłaś? Włoski rewelacja. Całość idealnie zgrana. Pozdrawiam moją ulubioną blogerkę o modzie :)
    Anetek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nie pamiętam dokładnie, ale wydjae mi sie, że nie więcej niż 10 zł ;)

      dziękuję:*

      Usuń
  8. Piękna torebka, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz ! Cała promieniejesz ! :) Piękne spodnie i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja ciagle szukam wymarzony trencz ..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy, po prostu pięknie ułożone! Spodnie i płaszc jeszcze piękniejsze :)
    Ale moja Babcia gdyby Cię zobaczyła to by natychmiast podniosła larum, że chodzisz z otwartą torebką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha;D
      Ona ma w śordku wkład zapinany na zamek ;)

      Usuń
  12. Płaszcz klasyka, wszystko komponuje się w idealną całość:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz pięknie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super płaszcz! Tak jak wyżej, trudno uwierzyć, że z SH! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszcz super ale wydaje się być bardzo cieniutki...nie za zimno jeszcze na taki ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie nie jest cienki - jest z grubego materiału i ma podszewkę. Na 15 stopni się już nie nadaje ;p

      Usuń
  16. Slicznie ci w falowanych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz w takiej fyzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Ślicznie Ci w takiej fryzurce ;) Brakuje mi w szafie właśnie takiego płaszczyka, kolorek idealny, nie wierzę, że go znalazłaś w sh, masz talent do znajdywania prawdziwych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszcz :) Ja już od kilku lat mam w kolorze czekoladowym,chyba muszę się zdecydować teraz na jakiś bardziej orginalny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam takie płaszcze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się to połączenie panterki i czerwieni, bardzo eleganckie.
    Pozdrawiam ;-)
    http://niemodne-niemodne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna torebka, płaszczyk również ;) niewątpliwie będę wpadać tu częściej.

    zapraszam również do siebie i pozdrawiam :D
    http://teen-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Powinnaś częściej falować włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powinnaś częściej falować włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo klasycznie i z gracją :D Super!!!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)