środa, 18 września 2013

Idziemy na zakupy!



               Można by napisać - zestaw prosto z centrum handlowego, dosłownie i w przenośni ;) Gdy wybieram się na zakupy do galerii handlowej, nie mam ochoty na wymyślne stylizacje, musi być wygodnie, praktycznie i koniecznie w towarzystwie torebki xxl, wiadomo dlaczego ;)
Przygotowania do jesieni u mnie ciągle trwają, wciąż nie jestem zadowolona z zawartości swojej szafy w 100%. Poluje na aztecki kardigan, kozaki skórzane, może jakiś płaszczyk... ciągle się zastanawiam.
A Wy już poczyniłyście jesienne zakupy? co znalazło się w Waszych szafach?


kurtka: no name
koszula: top secret
spodnie: zara
buty: no name
torebka: h&m

27 komentarzy:

  1. takim azteckim kardiganem sama bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jaki masz rozmiar kurteczki? Bardzo mi się podoba. Noszę podobny rozmiar do Twojego, mierzyłam identyczną, niestety 42 ma za szeroki rekaw, a jest dobra w biodrach, natomiast w 40 ledwo się dopnę, natomiast na Tobie leży super!
    Świetny blog! Gratuluję i pozdrawiam:*

    Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie nosze rozmiaru 42, a kurtka jest w rozmiarze 38 i spokojnie się dopinam, lezy idealnie wręcz ;) Może też spróbuj 38?

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, ja skuszę się chyba jednak na tą 40. W 38 się nie zmieszczę niestety:(Ty wyglądasz w niej super! Masz świetny styl i wyczucie.

      Miłego dnia:*

      Usuń
  3. nie myślałaś nad grzywką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj do archiwum bloga- znajdziesz wszystkie odmiany grzywki.

      Usuń
  4. Zdecydowanie zestaw idealny na zakupy ;-) BArdzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w mieście nie ma kompletnie wyboru z butami. Tylko ccc i deichman, porażka...
    Przez internet, bez przymierzenia, to nie dla mnie..
    A szukam czarnych botków...z nie za wysokim obcasem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dokładnie wymierzyłam swoją stopę i z zakupami przez internet nie mam problemu - najgorzej pierwszy raz ;)

      Usuń
  6. No już dawno nie widziałam tak fatalnej fryzury, stylówa naprawdę robi wrażenie, ale włosy? Kurczę, bez żadnych złośliwości oczywiście - NIE PASUJE CI PRZEDZIAŁEK NA ŚRODKU. Nie zawsze to, co modne wszystkim pasuje. Obserwuje Twojego bloga i zdążyłam zauważyć, że nie tylko ja mam takie zdanie. No ale dość o negatywach ;) świetne buty, wręcz genialne. Można wiedzieć gdzie je kupiłaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze - ciesze się, ze zestaw ci się spodobał ;) buty sa z małego sklepiku bez nazy także niestety nie jestem w stanie nic podpowiedziec:(
      po drugie - włosy....
      miałam grzywke na bok, było weług was źle, była na prostp - było żle, mam taki przedziałek - jest źle. najwidoczniej ejstem na tyle nieurodziwa że nie pasuje mi absolutnie nic. MI się tak podoba, a to jest chyba najważniejsze - prawda?

      Usuń
    2. haahah, tak jak zaznaczyłam wcześniej nie chciałam być w żadnym wypadku złośliwa. ;) Raczej pobawiłam się w ciocię dobrąradę ;d a byłabyś w stanie wytłumaczyć mniej więcej gdzie ten sklepik się znajduje ? Ejjj, no i nie jesteś nieurodziwa, a raczej masz nieprzeciętny typ urody, a to jest chyba jak najbardziej pozytywne określenie, czy się mylę? ;)

      Usuń
    3. kupiłam je w turku, także nie wiem czy jesteś stamtąd ;)
      a co do moich włosów, to może i ja za mocno zareagowałam, ale ciagle czytam, że w każdej fryzurze jest mi źle, to już frustrujące się robi ;) najwidoczniej jeszcze dla mnie takiej nie wymyślili ;P
      a co do fryzury z tych zdjec - mam za długie włosy przy twarzy już - w poniedziałek wybieram sie wreszcie do fryzjera ;)

      Usuń
  7. idealny zestaw na bieg po centrum handlowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne buty :) zamierzam kupić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i stylowy zestaw :) jak najbardziej w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super teraz wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look, buty cudowne!
    Pozdrawiam :)
    http://wonderlandfashionbysandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te spodnie wyglądają jakby były ciut za małe na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety bardzo się marszczą im dłużej sie je nosi, ale zapewniam, ze rozmiar jest idealny :)

      Usuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)