czwartek, 16 czerwca 2011

Zapach wakacji

Coraz cieplej i cieplej i cieplej a wakacje czają się gdzieś w pobliżu. 
Niestety studenci pogrążeni są w nauce i nie w głowie im leniuchowanie 
pod promieniami słońca (a przynajmniej miejmy taką nadzieję ;p)

Ja niestety pogrążyłam się w nacue totalnie i blog na tym cierpi, ale są rzeczy ważne i ważniejsze, więc blog musi troszke poczekać. Ostatnio pojawiło się pare nowości w mojej szafie, więc będzie też czym się chwalić w niedalekiej przyszłości ;) Przepraszam Was kochani za to moje małe zaniedbanie, ale mam naprawe trudny okres na uczelni - 2 sesje na dziennych kierunkach - jest się czego uczyć ....

Ale teraz, aby Was trochę podręczyć i narobić jeszcze większej ochoty na słońce, plaże, wodę, łąkę i co tam Wam jeszcze się kojarzy  z wakacjami, mam dziś dla Was wakacje w pigułce 
- miłego oglądania ;)


10 komentarzy:

  1. wow! te zdjęcia są fenomenalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjecia, juz nie moge sie doczekac wyjazdu nad morze :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe inspiracje:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aż miło się robi :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne foty!! Aż się rozmarzyłam.....

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne inspiracje. ja ostatnio z braku czasu tez dzielilam sie takimi wlasnie wakacyjnymi fotkami. ah...marzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. wyje**** w kosmos te zdj!!!
    boooooooooooooooooooskie!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)