piątek, 20 lipca 2012

Detale

Zawsze pociągały mnie outfity powstałe w oparciu o jeden kolor, tak zwane total look'i. 
Dziś prezentuję Wam się właśnie w takim total white look'u. Jeszcze nie wiem jak się w nim czuję, ale wiem na pewno, że decydując się na jeden kolor niezwykle ważne stają się detale, to one zaczynają grać pierwsze skrzypce, dlatego też zadbałam przede wszystkim o nie robiąc zdjęcia ;)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjqHTiQZ0xRkY0JevTbnEHgG0D759sWFswKwTsNgvTsMqSlYBDlLI9nbQX_xvvSaDiDPquR14788hwZwrVDTlsP8JXvKxnIUX2nIAM13gG-TNYXc3rRWl83y2GGc09CnQrtZn1YzczLwG4/s1600/1.JPG https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPH1bxieyAFQ_5mQLecfFWKr3g0i-IgOdzBI1Gmo0erRJoTHcJ4556t-Kttivcb1RsB1Avjq7fshHuSrCCjIpk_gdfdpwchRzyegd_zuPB6EQtcf1c5EtGGwwwjETfyja1c3LWkqNQN7k/s1600/2.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_VYdseyaA72xuMalGAW1ZLbIa6N2eGJlyWx3qHeCWB0jbUJYyClZz-PRwYJAfUaflTrwvNwvQA34pEMNbUfOoj8a7sOMi9myxn6WJ2NnW98YxEaMa34j3m2k6SBDoGlv-gpZGhThxHJI/s1600/5.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFsnFOsjWGFr5LaTYrQWMhy0kiUk1wfoEB4bVilPyXJ750_gwDRtPbRqKER3ltJ53clyMVpElpD5Syks4SCe7M5hlJ-LrcVgZweXeuCtQEXAb_EhX5fHgcoyF40lGOjEI3f5RJJVidFDk/s1600/4.JPG https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEics65ZyyMC_CJ8XmW-zSI5xrJ7WpAtr4x5XAtxZyV5wzK9gNcbhwUu0Wiu-MCcteNspWctL86px24Dn7II4KVEff59TmfPWkWSv_hMPa-N6oM9Aya2BBY4B_E5q8L97xQHR9Uuhqy04Gs/s1600/3.JPG

bluzka: danhen
spodnie: zara
buty: no name
ozdoba do włosów: h&m
bransoletka: h&m
zegarek: no name

24 komentarze:

  1. podoba mi się ta ozdoba do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. biały total look zawsze się sparawdza do tego złote dodatki jak najbardziej na tak, ja ostatnio testowałam fuksjowy total i jakoś mi było dziwnie hehe pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze... na taki odważny zestaw bym sie chyba nie zdecydowała ;)

      Usuń
  3. your shirt is amazing!!! and the accessoires in your hair is great!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta stylówa aaaaa.... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zegarek :) No i bardzo do twarzy Ci w bieli. Zawsze trzeba mieć coś białego w szafie, to najbardziej przydatny kolor zwłaszcza w ekstremalnych sytuacjach- "nie mam się w co ubrać!!!" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mimo bieli w szafie zawsze mam sytuacje w stylu: nie mam się w co ubrać ;P

      Usuń
  6. Jak to mówią: diabeł tkwi w szczegółaś! Perfekcyjny look od A do Z!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie!!<3
    kocham biel, szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci pięknie w bieli! I biżuteria dobrana genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie najbardziej podobasz mi się w bieli
    Ozdoba do włosów wymiata
    Dla zainteresowanych pozbywamy się teraz z koleżanką ciuchów letnich
    http://allegro.pl/mega-paka-lato-2012-reserved-bershka-hit-38-36-34-i2506173180.html
    zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze miło mi jest dostawać komentarze, ale twoj dopisek to istna reklama aukcji. Nie przesadzajmy ;)

      Usuń
  10. Biały total look trzeba umieć ograć, aby nie wyglądać tandetnie i tobie się to nawet udało. Do mnie nie przemawiają jedyni buty, ale to szczegół:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włąsnie obawiałam się tego, że moge nie przekroczyć tej granicę, ale ciesze sie, że mi sie udało w twoich oczach :)

      Usuń
  11. Uroczo jak zawsze! Pięknie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. biały total look :)
    http://inuea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz ! jak anioł w tej bieli i złocie :)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. haha ;) an ja uważam, że biel to chyba najłatwiejszy kolor do noszenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe połączenie :) pięknie Ci w bieli :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzka :) uwielbiam biały kolor ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)