sobota, 9 lutego 2013

A lovely saturday...


              Za mną chyba najdłuższa przerwa na blogu. 
Za mną też najdłuższa i najbardziej wyczerpująca sesja w życiu. Marzyłam o takiej sobocie, gdy nie będę musiała nastawiać rano budzika, nie będę zmuszona do zjedzenia śniadania w pośpiechu, znajdę czas na ukochany serial, zakupy (są jeszcze przeceny!), a wieczorem obejrzę film z ukochanym, bez wyrzutów sumienia ;) Dzisiaj doczekałam się takiego dnia. To był najlepiej spędzony czas od bardzo dawna! Ja już wyłączam laptopa, zostawiam Was z zdjęciami, i z moją pozytywną energią- pora na wyżej wspomniany film...
A Wy jak odreagowujecie sesyjne/egzaminacyjne stresy? Wybieracie lenistwo tak jak ja? ;)



piżama: agio.pl
biżuteria: ayame
sweter: bershka
lakiery: golden rose

29 komentarzy:

  1. mi jeszcze do sesji daaaaaleko, ale i tak bardzo cieszę się na wolne i leniuchuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to robisz, że nawet w piżamie tak ładnie wyglądasz? :)
    Pokazuj szybciutko ten sweter z bershki, bo jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh, dobrze sie masz ze jesteś juz po sesji....

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, takie naturalne :) No i jeszcze moje ulubione płatki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu Cię nie rozpoznałam :-) Ja też mam ciężką sesję i co gorsze jeszcze się nie zakończyła.. już dawno miałabym ją za sobą, gdyby moja starościna przestała ustawiać egzaminy pod siebie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety sesja jest rozkładana pod wykładowców, nie pod studentów, dlatego wszystko odbyło sie prawie w jednym tygodniu, a przy dwóch sesjach.... oj było co robić ;)

      Usuń
  7. Nawet w różowej piżamie wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja lubie różowy :P

      p.s. a piżamka jest morelowa;)

      Usuń
  8. kurcze, pięknie wyglądasz o poranku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjecia;)wygladasz ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pierścionek zaręczynowy! Wreszcie dobrze go widać;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mam śliczną pidżamkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ouuuu, odpoczynek pełną parą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczną masz piżamkę! ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz w takich loczkach, a na pierwszym zdjęciu niczym śpiąca królewna *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej .. Świetna piżamkaa ; D
    Zapraszam do oglądania mojego bloga . ! dopiero zaczynam , więc się nie dziwić ; d
    http://modaiurodalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, tak, też uwielbiam być piżamowym stworem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śpisz z pierścionkami na palcach? :D

    Piżamka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się piżama :) Ja tak samo po ciężkim tygodniu nauki marzę o leniuchowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. co to jest to kolorowe w słoikach? makaroniki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są porcje soli do kąpieli ;)

      Usuń
    2. aha...fajne. tak mi coś kształtem nie pasowały ;)

      Usuń
  19. Podobają się Wam te oprawki? Co sądzicie o połączeniu tych kolorów? Bo jak na Tommy'ego Hilfiger'a cena wydaje się być bardzo atrakcyjna... http://allegro.pl/oprawki-tommy-hilfiger-th-1017-uno-nowe-okazja-i3055796786.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)