czwartek, 28 lutego 2013

Zimowe uroki Poznania ;)


              Wszyscy oczekują w napięciu na nadejście wiosny, i ja także. Z drugiej strony mam w szafie jeszcze tyle zimowych ubrań i dodatków, którymi nie zdążyłam się nacieszyć tej zimy. Jedną z takich rzeczy jest ten szal - uwielbiam jego aztecki wzór i kolorystykę i nie wyobrażam sobie, że już za chwilę pożegnam się z nim na ładnych parę miesięcy, dlatego po raz ostatni zdecydowałam się na przygotowanie stylizacji z nim w roli głównej.
Najprostsze rozwiązanie - płaszcz, koszula, rurki i On. Idealne zestawienie na spacer po Poznaniu w wciąż chłodny, lutowy dzień. Jeszcze w jakim towarzystwie - pozdrawiam Cię Angelika z całego serca i dziękuję za piękne zdjęcia ;))

 

 płaszcz: sh
koszula: sh 2 zł
naszyjnik: primark
spodnie: camaieu
buty: h&m
szal: h&m 
torebka: allegro

48 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz kiedy jesteś tak nonszalancko opatulona szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedne z ładniejszych zdjęć na Twoim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała koszula, aż nie chce się wierzyć, że jest z second handu. :)

    zapraszam na konkurs. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna elegancka stylizacja
    Kisses
    Aga

    New post
    Studded shoes!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę ta koszula jest piękna i na dodatek za 2 zeta! Kasia uwielbiam Twojego bloga! A znalazłaś może ten linczek do filmiku?
    Anetek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :)

      a co do filmu - Szukałam, ale poddałam sie :( przeszukaj archiwum bloga - oddzielna notka o nim gdzieś jest - miesiące zimowe.

      Usuń
  6. świetnie się prezentujesz! gdzie robiłyście fotki tj na jakiej ulicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwy nie pamiętam, ale jest to prawie przy samym rynku:)

      Usuń
  7. Zdjęcia są świetne!
    To pierwsze spokojnie mogłoby się znaleźć w jakimś magazynie!
    No i zestaw- jak zwykle klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. cofam wszystko! rewelacyjnie wygladasz z przedziałkiem na środku głowy. Przekonałas mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno z piękniejszych miejsc w Poznaniu!

    A. Delon

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia.. odrazu widac różnice

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Poznań! Niestety piąty rok studiów dobiega końca ;( Kasiu wyglądasz wspaniale! I błagam sprzedaj mi tą koszulę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam jej :P
      i ja niestety też niedługo kończę studia... ehh...:(

      Usuń
  12. śliczna ta bluzka :) i dałaś za nią tylko 2 zł?masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! zazdroszczę łupu z sh - koszula cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz. Genialny zestaw,wszystko fajnie się komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Kasiu ;) Ps. Mam pytanie. Jak prezentuje się torebka z dzisiejszego postu oraz z poprzedniego na długim pasku założona przez ramię? Bo zastanawiam się między tymi dwoma modelami a lubię nosić czasem torebkę przez ramię. Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ramię? w sensie na skos? na skos nie da jej sie założyć, ani tej poprzedniej... ale jesli miałabym ci polecić to wybierz tą - jest zdecydowanie bardziej pakowna i większa:)

      Usuń
    2. Na skos! Właśnie tego słowa mi zabrakło ; p dziękuję Ci bardzo za pomoc i pozdrawiam!

      Usuń
  16. Muszę cześciej odwiedzać SH - dwa najpiękniejsze ciuszki z twojej całej stylizacji pochodzą właśnie stamtąd, wezmę z Ciebie przykład - jutro wybieram się na polowanie! ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula jest rewelacyjna, uwielbiam takie perełki z sh.
    pozdrawiam i zapraszam , http://myownfashionworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie! koszula skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  19. ten szal, zwłaszcza w połączeniu z płaszczem jest cudowny! Piękna koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz cudownie. Aż nie chce się wierzyć, że tak cudowną koszule i płaszcz upolowałaś w sh. Ja niestety nie miałam jeszcze takiego szczęścia, by po zakupach w sh w moich rękach znalazły się takie perełki. Stylizacja jest po prostu doskonała. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życze tego szczęścia w buszowaniu ;)
      i Dziękuję ;)

      Usuń
  21. Genialny płaszcz :) Owszem,zimowe ubrania i dodatki mają swój urok,ale mam nadzieję,że już niedługo będziemy mogli cieszyć się urokiem tych wiosennych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula za dwa złote boska! Cała stylizacja super, bardzo mi się podoba, czekam na jakieś wiosenne looki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wkrótce będą! ale nie będe się wygłupiac i przy + 5 spodniach udawac pełnie lata ;P chociaż kiedyś tak robiłam :D
      P.s. chyba z tego wyrosłam :P

      Usuń
  23. nie dziwię się, że nie chcesz sie rozstać z tym szalem, bo jest rewelacyny :) zestaw jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jej, jaki duzy ten szal, musi byc w nim cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam na mojego bloga modowego :) http://zuzaworkshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna dziewczyna :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie o tematyce mody męskiej oraz sportu.
    nomorepainbitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Delon pyta, kiedy nowy wpis? :D Odświeżam Cię jak USOSa ciemną nocą.

    OdpowiedzUsuń
  28. I love the dark colors! you look gorgeous! check out my blog dear and maybe follow me if you like. following you now. :)

    http://basicsandgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)