poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Moda jest w paski...


            Totalne szaleństwo na paski, tak silne na początku sezonu, już trochę przygasło. Teraz gdy wszyscy zaopatrzyli się już w swoje egzemplarze koszul w paski, ja zapragnęłam czegoś zupełnie nowego. Buty w paski i to w dodatku w szpic? Dlaczego nie! Są piękne. Nie można odmówić im wyrazistości i oryginalności, prawda? Ja już je uwielbiam.
Dzisiaj spokojne zestawienie, w stonowanych barwach. Cieniowana szara koszula z białymi szortami to moja pierwsza propozycja na zestaw z nimi w roli głównej.
Tego lata moda zdecydowanie jest w paski ;)



 koszula: sh
szorty: h&m
torebka: bershka
szpilki: deezee

36 komentarzy:

  1. Super stylizacja :) buty mnie zaczarowały , szkoda że już czarno- białych nie widzę na ich stronce :( a już mogły być moje :( Dawno kupowałaś ? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziłam je na elilu.pl

      Usuń
    2. Dziewczyny poszukajcie na allegro - ale zamawiajcie rozmiar mniejsze ;)

      Usuń
  2. nie chcesz sprzedać torebki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te szpiluchny i uwielbiam je! :))
    Wspaniale się prezentujesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Świetne buty i koszula Ombre :)
    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna koszula!

    zapraszam na nowa, inna forme bloga modowego -> aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. całość rewelacyjna!!! idealnie to połączyłaś :))


    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwracasz na siebie uwagę tymi szpilkami, Kasiu :) Mnie najbardziej podoba się koszula, zazdroszczę Ci często tych second handowych łupów. Czy odwiedzasz sh w jakieś określone dni np. kiedy jest nowa dostawa albo kiedy jest zdecydowanie taniej, czy nie ma u Ciebie żadnej reguły?

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nie ma reguły ;) nie chce wydawac majątku za rzeczy z drugiej ręki więc omijam dni dostaw i licze na szczeście - jak widac udaje mi sie ;P

      Usuń
  8. Koszula naprawdę ciekawa ...można ją fajnie połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look...buty ekstra wzór..i podoba mi się połączenie ich z całością...

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli zmienisz fryzure wszystko inne bedzie sie lepiej prezentowac. Kasiu powinnas miec bardziej uniesione wlosy, bo z takimi zwisajacymi strąkami wygladasz zle, Twoja twarz wydaje sie duza. Nie odbierz tego zle, wyrazam swoja opinie, oczywiscie nie musisz sie z nia liczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co ma zrobić? trwałą? 0_o

      Usuń
    2. o co wam chodzi z tymi wlosami? przecież dziewczyna dobrze wygląda.

      Usuń
    3. o co wam chodzi z tymi włosami? przeciez dziewczyna dobrze wygląda.

      Usuń
    4. ja już nie będę tego komentowac. Lubie swoje włosy, dziękuję ;)

      Usuń
  11. zachwyca mnie Twoja koszula, świetne połączenie z szortami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się całość ;-) Świetny zestaw!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula to mistrzostwo. :)
    Cały zestaw bardzo fajnie się prezentuje, a butów oczywiście zazdroszczę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjna w każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. paski to hit ! bardzo ładnie :)

    zapraszamy do nas
    niejestesmyblizniaczkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze powtarzam, że paski to mój ulubiony kolor ;). Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne buty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, wygoda i elegancja - pięknie wyglądasz ;) Do tego odpowiedni makijaż podkreśla całość ;) Może kiedyś jakiś wpis typowo makijażowy ? pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciałabym robic z tego bloga strony o wszystkim, ale może na fanpage'u cos takiego przygotuję - pomyślę ;)

      Usuń
  19. buty swietne, ale koszula mnie powalila, tak na ciebie patrze i mysle sobie, ze powinnas zrobic cos wiecej, chyba na fejsie matarni jest konkurs na twarz kolekcji, nadawalabys sie do takich rzeczy, a ja chyba pobiegne po pare takich szortow i naciesze sie koncowka lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi przeczytac taki komentarz, ale ja sie chyba do takich rzeczy nie nadaje ;P

      Usuń
  20. Masz super zgrabne nogi!!! Napatrzeć się nie mogę:) Pokazuj je częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazłaś naprawdę świetne buty! Gratuluję. U mnie paski też wiodą prym.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)