wtorek, 27 sierpnia 2013

W oczekiwaniu na jesień....

kurtka: no name
koszula: top secret
spódniczka: promod

Od pewnego czasu czaję się już na jesień. 
Spadek temperatur w ostatnich dniach jeszcze bardziej przypomina mi o nieuchronnym końcu lata. 
Jeżeli śledzicie mojego facebooka wiecie, że poczyniłam już pewne kroki w kompletowaniu jesiennej garderoby. W mojej szafie jest już kilka nowości, przykładem jest ramoneska z dzisiejszego zestawu. 
Zamierzam też powrócić do ubrań z poprzednich sezonów i na nowo się z nimi zaprzyjaźnić.
A Wy jakie macie plany na jesienne zakupy?

32 komentarze:

  1. kolejna bardzo ładna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie Kasiu, nie przypominaj mi o tym, że lato zmierza ku końcowi :( Mogłoby jeszcze trochę potrwać, niezbyt chcę się przerzucać na jesienne ubrania. Chociaż za ramoneską też się rozglądam, chyba sobie sprawię na urodziny we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ramoneska koniecznie musiała zagościc w mojej szafie! wstyd się przyznac, ale nie miałam prostej, klasycznej ;)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz, najbardziej podoba mi się koszula, spódniczka, kurtka... czyli wszystko :D

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nie nie! nie chcę jeszcze jesieni :(
    Kasiu ślicznie wyglądasz, spódniczka mega! a fryzura niesamowita :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Bardzo spodobała mi się Twoja spódniczka ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, bardzo ładna spódnica. Moja zakupowa misja na jesień: parka idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde trudno jest mi sie przekonac do parki :P życze powodzenia w poszukiwaniach! ;)

      Usuń
  7. Szkoda, że tak mało zdjęć ;( Ale zbliżenie koszuli - świetne !

    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem nie potrzeba więcej - gdy ejst mało dodatków nie ma czego fotografować ;)

      Usuń
  8. świetny look i świetna spódniczka!!! całość baaardzo mi sie podoba :) super wyglądasz :)

    ściskamy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, nie tylko Ja czuje jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka jest świetna! A co do jesiennych nowości to zaopatrzyłam się w dwie pary butów i szukam idealnej ramoneski, a to mi zajmie sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myslałam, a w sumie przymierzyłam tylko 3 :P

      Usuń
  11. Cudowny zestaw, zastanawia mnie tylko czy stoisz w tej trawie na bosaka? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesienne zakupy?
    Chętnie kupiłabym taką dżinsową koszulę, którą prezentujesz, ale obawiam się że mój budżet po wakacjach będzie mooocno nadwyrężony :P
    Tylko SH może mnie uratować ;)

    Bardzo udany zestaw, tylko podziwiać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj w sh można znaleźc cuda, wiem coś o tym ;P Powodzenia!

      Usuń
  13. Na jesień planuję kupić w końcu czarne biker boots, ale jeszcze nie znalazłam nigdzie klasycznego modelu bez zbędnych udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 5 za klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! Już czuć przez te zdjęcia jesienny klimat który ja baardzo lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz.. :) a ta koszula jest świetna mega wygodna wiem bo mam ;p:))

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja !
    piękna kurteczka ,podoba mi się bardzo Twój blog :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ,dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jeszcze nie chce jesieni :( Ale stylizacja piękna :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)