czwartek, 25 sierpnia 2011

A ty całuj mnie!

              Tę niezwykle całuśną bluzkę kupiłam w h&m za całe 10 zł przy pomocy karty rabatowej, otrzymanej w jakieś promocji jeszcze za czasów wyprzedaży, o których niestety już prawie zapomniałam ;) Na razie jeszcze nie wiem z czym będzie owa bluzka wyglądała najlepiej, ale dziś nie ryzykuje - połączyłam ją z czarnymi rurkami, a jedynym wyjątkowym elementem tej stylizacji są buty z czerwoną podeszwą, świetnie pasującą do wzoru na bluzce. Mimo swej prostoty bardzo mi się podoba to zestawienie. Całuje Was mocno i każdego z osobna i zapraszam do obejrzenia zdjęć, mua!

fot. Michalina Sroczyńska

bluzka: h&m %
spodnie: reserved %
buty: no name

19 komentarzy:

  1. Mam sukienkę z tym motywem, ale jeszcze kusiły mnie spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. to taka piękna gra! wyglądasz barrrdzo całuśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.
    W sumie tak spokojnie a jednak z charakterkiem!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczne buciki! : )
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna bluzka :) mega całuśnie wyglądasz :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, całuśna bluzka ;) uwielbiam buty z czerwoną podeszwą, sama takie ostatnio kupiłam


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzeczka, wszystko ładnie ze sobą gra ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!

    Obserwuję Twój blog już od dawna, ale dopiero teraz się 'ujawniam" :-) Twoje stylizacje bardzo mi się podobają - trafiają w mój gust :-)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi...

    P.S. Jeśli nie masz nic przeciwko, zapraszam do zabawy: "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
    Szczegóły na moim blogu :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw ,kobiecy i zarazem młodzieżowy ,a butki fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta bluzka, po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ironia - dziekuje bardzo ;) zawsze miło mi widzieć takie słowa ;))

    Dzięki dziewczęta <3 Teraz się głowię i troje z czym jeszcze ją zestawić, naprawdę trudny element w mojej szafie...

    OdpowiedzUsuń
  12. oo widze nasz kochany stary browar! :) świetne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje,my dopiero zaczynamy!:)
    Zapraszamy...;)
    www.ihaveidea.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. mam spódnicę w ten wzór - wypatrzyłam w second handzie

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)