wtorek, 3 stycznia 2012

Cekinowa wariacja.

                     Spódniczka to sukienka. Trik w postaci założenia na ołówkową sukienkę oversizowej bluzki polecam każdej z Was - to idealny sposób na całkowite odmienienie stroju. Co w tym zestawie jest jeszcze wyjątkowego? Może to, że koszula kosztowała całą złotówkę, a sukienka 1o zł. Dodając kopertówkę za całe 2 zł, buty za 50 oraz ramoneskę za 20 stworzyłam zestaw za mniej niż 100 zł, który jest dla mnie bezcenny. Czuję się w nim całkowicie ubrana, dodatki są tutaj zbędne.


 fot. Katarzyna Wiesner

sukienka: sh 10 zł
bluzka: sh 1 zł
kurtka: sh 20 zł
torebka: sh 2 zł
buty: primark

50 komentarzy:

  1. kojarzysz mi sie z stara babcia :( twoj styl, miny i brak rozluznienia do zdjec

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyobrażam sobie starej babci w cekinowej sukience, ale podziwiam twoją fantazje ;P No i tu chodzi o ubrania, nie o pozy czy miny ;) Nie jestem modelką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na ceny nie wierzę. Taki piękny zestaw za tak małą kwotę!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes strasznie nudna, zero ekspresji czy spontanicznosci. nuda

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie torebki z spódnicy bardzo mi się podoba, genialna marynarka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ceny za ubrania niskie, a wyglądasz jak milion dolarów :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiesz ile osob sie z ciebie nabija. na jedneym z portali zostalas uznana za najwieksza lumpeksiare i tandeciare wsrod blogerek hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest swietna i jednak wolałabym ją widzieć w całosci, a nie zakrytą jakąs koszulą. Do tego zestawu osobiscie dodałabym duże złote kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Anonima z 17:43. Ja też kupuję w lumpeksach i się tego nie wstydzę. Kasia czasem się swietnie ubierze, a czasem gorzej, ale dziewczyna poszukuje swojego stylu i dąży do perfekcji niekoniecznie wydając setki złotych na ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  10. js tez kupuje w lumpeksach i sie tego nie wstydze, ale nie o to chodzi. Po prostu ona ma wszystko z lumpeksu czasem to zaleta a czasem wada ale nawet buty kupic w lumpeksie? a feee! zreszta na tym portalu odbylo sie glosowanie na tandetnego bloga i wypadlo na nia

    OdpowiedzUsuń
  11. W którym sh kupujesz tak fajne rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy 17.55 - A co w tym złego, że wszystko kupuje w lumpeksach? Mogę się założyć, ze choćby nie miała żadnej rzeczy z innego sklepu to wyglądać będzie lepiej od ciebie. Czasem rzeczy w lumpeksach są fajniejsze, ładniejsze i materiałowo lepsze niż te z markowych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1) kiedy widzi się takie profesjonalne zdjęcia, ma się je ochotę oglądać bez przerwy ! jakiego aparatu używasz i jaki obiektyw ?
    2 ) Tani, świetny zestaw, gratuluje łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie ja oczom nie wierze!!!! ona najbardziej tandetną blogeerka??!! Chyba poszaleliście. Jest świetna w tym co robi, mi nie imponuja nadziane laski jak mercedes ktora bez torebki prady nie potrafi zrobic zadnej stylizacji. Kaśka fajnie sie ubiera i ma odwage mowic na glos o zakupach w tanich sklepach, ale najwidoczniej są ludzie ktorzy mają jeszcze z tym problem buhahaha
    a tak w ogole chetnie zobacze ten niby ranking na najbardziej tandetną blogerke, niby gdzie on jest????

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro anonim jest taki oburzony tym że Kasia ma mnóstwo fajnych ciuchów z lumpeksu to zamiast się odgrażać niech poda adres tego bloga na którym odbyło się głosowanie o którym pisze, nie zdziwię się jeśli przy okazji wyjdzie na jaw kto jest autorem tych postów:] osobiście nie kupuję w lumpkach,bardziej dlatego że w moim mieście nie ma żadnego godnego uwagi,ale bardzo lubię śledzić bloga Kasi, bo - jak to ktoś już napisał - mimo że raz wygląda lepiej raz gorzej to szuka stylu, a póki go nie znalazła nie musi wydawać kasy na ciuchy w których mogłaby się później źle czuć, ale które "wypada" mieć. Oby tak dalej Kasiu;] usemcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakłada buty z Deezee źle! zakłada rzeczy z lumpa jeszcze gorzej! Byście się zdecydowali może, bo mam wrażenie, że cokolwiek ta dziewczyna na siebie nie włoży będzie wam nie pasowało.

    Nie przejmuj sie tymi kąśliwymi uwagami. Wyglądasz fantastycznie i nie musisz nic nikomu udowadniac. To wszystko z zazdrości, że oni nie mają takich ubrań!

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem takiego samego zdania jak większość dziewczyn. Podziwiam Cię za to jak się ubierasz i że potrafisz wyglądać elegancko, nie przebrana, z klasą, za małą kasę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ludzie są szalenie zawistni, nie mili,aroganccy. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego. Anonimowo obrobić komuś **** jest szalenie łatwo. Przecież nikt nie przyjdzie i nie powie w twarz w takich okropnych słowach co myśli.Strasznie wkurza mnie polska zawiść. Cóż ja nie jestem na tyle odważna i na anonimowych komentarzy u mnie zostawić nie można. Podziwiam za odwagę. ;)

    A jak dla mnie wyglądasz naprawdę super. ;) Ta ramoneska jest świetna. ;) Buty też niczego sobie i do tego za 50 zł? Nieźle!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw i jestem w szoku, że tak tanio cie wyszło :) aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz świetnie, a hejterów olej. Żałosn, jak czytam to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra secik:)Mam podobną spódnicę do Twojej sukienki też z sh za całe 15 zł:]Lubię w Tobie to,że jesteś szczera i nie udajesz...niektórzy piszą np.marynarka-TOPSHOP ale już nie dodadzą,że kupiona w lumpeksie za 4 zł:D Jesteś świetna-pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  23. a mnie się do szaleństwa podobają te buty. Kasiu jesteś fantastyczna i masz niesamowite oko do rzeczy z sh.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej, jak piszecie o tandetności, to kupowanie w lumpeksie nie jest jej miarą; miara tandetności jest brak gustu - spójrzcie na niektore kreacje blogerek, które nadaja sie tylko jako przebranie Vivian z "Pretty Woman" nim poznała Edwarda, a i to po przedłużeniu spódnicy i obdarciu całego "outfitu" z wulgarności, jakimi się czasem odznaczają (jak słynna kreacja z wizażu, na której dziewczyna miała mini, koronkowe rajtopy, szpilki i byle bokserkę z "odpowiednim" dekoltem, a którą to pokazała jako strój na próbną MATURĘ - tandeta jak się patrzy, a rajtopki były pewnie droższe niż niejedne moje ;)). Jak już ma się odwagę krytykować, to podpisując się pod własnymi słowami, inaczej taki post z "krytyką" jest niestety ... tandetny;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ wspaniałe ciuszki :) kurtka ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże, zazdroszczę strasznie, że zdobyłaś w sh takie cuda! Wyglądasz jak milion dolarów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie rzeczy w sh!? WOW! Kurtka rewelacyjna! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzie ten cudny sh?! Ekstra :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka z sh jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w Twojej sukience od razu kiedy ją zobaczyłam. Wyglądasz fantastycznie!!1

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy 17:38 - jeżeli szukasz ekspresji i spontanicznosci, to wejdz na blogi alicepoint, u mnie takiej akspresji nie znajdziesz ;)

    Anonimowy - bardzo chętnie zobacze ten ranking, w którym okrzyknięto mnie najwieksza tandeciarą. Możesz być tak mily i wysłac mi link? Czy może taki ranking nie istnieje? Boże... czy wy na prawde nie rozumiecie, że ja torbie bo lubie! I nie obchodzi mnie to czy ktos sie ze mnie smieje czy nie, to jego problem. A wydaje mi się, że te moje stylizacje nie sa takie złe, skoro dostaje tylko pozytywnych i miłych słów.

    Cousine- a o to juz trzeba zapytać mojego fotografa, ja jestem totalnym laikiem ;)

    jago - nigdy nie miałam problemu z kasliwymi uwagami, wiec nie broniłam sie przed anonimami. Oczywiście pojawiała się krytyka, ale konstruktywna. Nie wiem co zrobić...

    Bardzo dziekuje dziewczynom, które staneły w mojej obronie:* Nie spodziewałam się, że mam tylwe wiernych czytleników, którzy zdecyduja sie mnie bronić, co ja bym bez was zrobiła? ;**
    Od samego początku mowiłam, że to nie jest tylko blog o modzie, to przede wszystkim blog jak tanio mozna sie ubrać. Nigdy nie prezentowałam jakiś zdjeć z pokazów, o trendach mowiłam tylko w kontekście, gdzie można poszukac alternatyw. U mnie nie znajdzie się goroących trendów i najnowszej mody. Najwidoczniej sa tacy, którzy tego nie rozumieją.... ale i tak przykro sie robi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Według mnie masz ogromne wyczucie stylu.
    Wyglądasz obłędnie!
    Nie rozumiem tych podłych komentarzy.

    PROSZĘ ! BŁAGAM !
    Napisz, który to SH w Poznaniu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpisałam sobie w google: ranking tandetnych blogów itp. Jakos nic mi nie wyskoczyło, nie wiem zatem skąd szanowny Anonim to wyssał, chyba z palca;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz piszę komentarz a oglądam Twojego bloga już od jakiegoś czasu. Wchodzę tu cyklicznie. Nie mam bloga a zawsze mi się marzył ale nigdy nie miałam odwagi umieszczać swoich zdjęć ze względu na polską zawiść i krytykę. Lubię modowe blogi, czerpię inspiracje z autentycznych ludzi a nie przebranych modelek w gazetkach. Oglądam wiele blogów - zwykle dziewczyn w podobnym do mnie wieku, uczennic studentek.
    I Ty masz najbardziej autentycznego bloga! Nie jesteś przebrana - każdemu zdarza się jakiś gorszy dzień i tego dnia ubierze się gorzej więc nie wchodzę tu aby oglądać perfekcję ale zabawę modą. Poza tym patrząc na Twoje sety wiem, że ja także mogłabym się tak ubrać.
    Wiem, jakie jest przesłanie Twojego bloga i rób tak dalej - pokazuj, że można dobrze wyglądać za grosze - to jest wysiłek - ale to jest sztuka!

    Oczywiście co wszyscy wiemy nie prawdą jest, że ubierasz się tylko w lumpeksach a Anonimowy krytyk to pewnie zawistna dziunia szukająca zaczepki.
    Patrząc na inne blogi zawsze zadaję sobie pytanie - niby studentka, nie pracuje a wszystko ma z najlepszych sklepów i wciąż pokazują "nowe łupy" za bajońskie sumy z najnowszych kolekcji, zdjęcia 100 par najdroższych butów. Szkoda ale większość blogów to blogi bogatych dziewczynek które "stać" na modny wygląd..

    Także tyle mojego słowa ;)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  35. uśmiałam się czytając te komentarze;) nie sztuką jest mieć bogatych rodziców, wydawać ich pieniądze i zakładać na siebie wszystkie ciuchy z górnej półki. Sztuką jest raczej samemu coś znaleźć wśród tych masówek.
    Nie przejmuj się! U mnie ludzie nawet mają problem z tym, że mam rzeczy "szyte" a nie ze sklepu, czy to nie komiczne?:)

    OdpowiedzUsuń
  36. spódnica, żakiet, buty, torebka - okradłabym Cię z miłą chęcią :D:D:D wyglądasz cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Będę nudna ale również stanę w obroni Kasi! Bardzo fajne, czasami fajne a czasami mniej fajne sety za REWELACYJNE pieniądze. Wiadomo, że nie zawsze każdemu podoba się to samo - wtedy byłoby strasznie nudno. Zgadzam się z Kasią W. która chyba opisuje córkę pewnego znanego polityka, której jedyna modowa fantazja polega na tym, żeby iść do Zary i kupić co jest na maniekinie za pieniądze z podatków Polaków.

    Kasiu - bardzo mi się podobałaś z prostą grzywką :*
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  38. co to za secondhandy gdzie wsyztsko za parę złotych! zazdroszczę, u nas wszystko w okolicach 20 zł, oczywiście zdarza się, ze upoluję coś za grosze, ale bardzo rzadko! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. eh.. ślicznie i za tak niską cenę. zazdroszczę:):)

    OdpowiedzUsuń
  40. anonimowy - nie znajdziesz ich w Poznaniu ;)

    Anna - też szukałam i bez rezultatu, ale nie ukrywam, że troche mi ulzyło ;)

    Agata - bardzo dziękuje ;* nawet nie wiesz jak podniosłaś mnie na duchu swoim komentarzem ;)

    Kasia W - hahaha... niedługo będą nas wytykac palcami z powdu rzeczy ze sklepów ;P

    Dziękuje, dziękuje,dziękuje za to że jesteście :***

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie niesamowicie tani zestaw
    a najbardziej podoba mi się kopertówka, szczególnie za tak obłędną cenę :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz i to zakupy w takiej cenie....rewelacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny outfit! sukienka i buty mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz rajstopy na nogach czy to gołe nogi?

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)