poniedziałek, 6 grudnia 2010

Co przyniósł wam św. Mikołaj dziś rano?

Ja dostałam zegarek, który możecie zobaczyć niżej, skarpetki do kozaków, o których od dawna marzyłam, jako ukojenie dla moich zmarzniętych palców (bardzo modny element stroju tej zimy) i ukochane mandarynki i pomarańcze - jak można wyobrazić sobie bez nich ten czas? To moja alternatywa do słodyczy, zjadam je w przeliczeniu na kilogramy (niestety) ;)


Co skrywa to niepozorne pudełeczko? 


Moją biżuterie, a raczej jej małą część (reszta została w domu rodzinnym, tu w Poznaniu mam tylko niektóre rzeczy, które wydaja mi sie aktualnie potrzebne, ale zwykle jest tak, że właśnie to co zostawiłam w domu najbardziej pasuje mi do wybranej stylizacji.





Ten czarny  zegarek z kryształkami przyniósł mi św. Mikołaj ;)

P.S. 1 Po dzisiejszych zdjęciach bardzo widać jak brakuje mi lustrzanki. Mój zwykły kieszonkowy aparat nie podołał tym zdjęciom. Niestety nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek. Mam nadzieje że będziecie wyrozumiali.
P.S. 2 Chyba oszalałam zakładając bloga w tak niewdzięcznym okresie dla mody, każda szafiarka na pewno powie, że zima nie sprzyja blogowaniu. Mam w głowie tyle pomysłów, a nie mam jak wam ich pokazać, z powodu śniegu i mrozu. Cały czas poszukuje fajnych miejsc, gdzie można by się rozebrać z grubego płaszcza, przy tym nie marznąć i nie spotykać się z dziwnymi spojrzeniami przechodzących w pobliżu ludzi, gdy stoisz w cienkiej bluzce na dworze choćby przy - 5 stopniach. Naprawdę mam z tym problem. Może wy macie jakieś pomysły?

2 komentarze:

  1. łany zestaw biżuterii i ten kuferek<3
    jeżeli masz chwilkę, zajrzyj;)
    http://neiti-ithilienn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ech, ja też pochłaniam mnóstwo słodyczy :|
    nie przesadzaj z lustrzanką, ja też nie mam i żyję :) najważniejsze to dobre światło, o nie najtrudniej. no i żeby fotograf jeszcze CHCIAŁ :) też smęcę o lustrzankę, ale na razie są ważniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)
pamiętaj jednak, żeby się podpisać, będzie mi łatwiej odpowiedzieć ;)